dinsdag 28 maart 2017

Martine Rijnbeek 'De uitdaging' Maak het op!


Hoi allemaal, 


Zoals ik vorige keer al vertelde heb ik me ingeschreven voor de workshop
bij Marine Rijnbeek! Een online workshop/uitdaging met de uitdaging
"MAak het op"... Hiervoor moesten we een hele kit samen stellen
uit de spullen die we allemaal hebben liggen...

Dit vond ik eerst wel moeilijk omdat ik totaal niet wist waar te beginnen, 
met wat tips van Martine stelde ik dan toch deze kit samen...
En wat was het een plezier om alle spullen die je hebt liggen door te zoeken
naar spulletjes die erbij kunnen ;-)

Het is de bedoeling van de uitdaging dat we dus deze kit op gaan maken, 
tot het laatste stickertje op het velletje...
Dus een hele uitdaging! 
Maar ik heb er zin in! 

Dit is mijn samengestelde kit! 
Vol met leuke, vrolijke en zomerse papiertjes...
Leuke project life kaartjes, stickervelletjes, 
restjes papier en ook veel embelishment ;-)
 


Zo zien jullie in één keer hoe ik alle kleine spulletjes opberg! 
In oude video doosjes (doorschijnende) zodat alles bij elkaar  blijft
en ik gelijk kan zien wat erin zit :-)
 

Hopelijk vinden jullie het leuk om ook dit workshop avontuur mee te volgen?
Anders geven jullie maar een gil ;-)
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, om op die manier met je restjes aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd naar je avontuur, Anneke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Benieuwd wat je met deze restjes/spulletjes gaat maken Anneke! Op deze manier ruim je ook eens deftig op denk ik hé? Misschien is dit wel een goeie tip om zelf ook eens te doen, eerst flink opruimen. Tegen het einde zal ik dan wel een serieus pakket hebben haha :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook mee Anneke maar vindt het erg moeilijk om een begin te maken maar ga het wel proberen !

    Succes groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke