woensdag 5 april 2017

Restjes Uitdaging # 9


Hoi allemaal, 

Wat leuk dat jullie al mijn creaties altijd leuk vinden ;-)
Dus blijf ik het zo doen op mijn blog! 

De winnaar van de vorige uitdaging is nr 24...

En dat is Claudia! 
Gefeliciteerd, stuur je mij een mailtje met je adres even?

Het is vandaag alweer tijd voor een nieuwe uitdaging...
En omdat ik eigenlijk de voorbije weken geen kaartje heb gemaakt
heb ik deze keer een Scraplayout voor jullie! 
Maar wel ééntje waarbij ik een hele map restjes heb bij opgebruikt ;-)
Zoals jullie op de foto kunnen zien waren dit mijn restjes die ik 
nog had liggen van dit super vrolijke en zomerse papier! 

 

En dit is het resultaat! 
Een layout van een avondje zwemmen in Center Parcs...
Ik had zoveel foto's die ik allemaal wou gebruiken dat het deze layout is geworden ;-)
Hoe vinden jullie hem?



Jullie kunnen dan ook wel weer meedoen met de uitdaging met jullie restjes! 
Ik ga wel 1 nieuwe regel invoeren dat je maar max. 3 projecten mag linken 
aan de uitdaging. 
Maar dit mogen zowel kaartjes als layouts zijn als....  ;-)
Hopelijk doen jullie weer gezellig mee?

 
 




13 opmerkingen:

  1. Hele leuke lay-out weer Anneke! En leuk dat je weer een restjesuitdaging doet!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke LO! En ja wel zo eerlijk on een limiet in te stelken, want ik vraag me ook wel af als je zoveel restjes kaarten kunt maken of het dan wel echt restjes zijn. Kan een ruim begrip zijn,hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga proberen om weer mee te doen want restjes heb ik genoeg.Mooie lay-out heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke challenge. ik ben dol op restjes gebruiken dus heb mij kaartje geplaatst. groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    Super lay out. En leuk dat ik je winnaar ben geworden. Ik blijf gewoon meedoen, dan geraken mijn restjes op.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit layout van je restjes papier gemaakt Anneke...en Claudia gefeliciteerd met het winnen van deze uitdaging...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Claudia....en wat een gave layout heb je gemaakt Anneke!!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige layout Anneke :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe weer mee! En de limiet van 3 is een goede regel. En de uitbreiding naar Lo ook. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke LO Anneke ! De limiet van 3 is een goede regel en wat goed dat jij ons helpt om onze restjes op te werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Anneke, ik heb vandaag mijn bericht hier gelinkt. Het zijn er gelijk 3, dus voor deze maand ben ik weer klaar!
    Fijne Paasmaandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik linkte er toch nog 1, ik kon het niet laten ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lay-out heb je gemaakt, Anneke! Heel goed dat je me weer even aan het opmaken van de restjes herinnerde, blijft leuk om met wat laatste papiertjes iets leuks te maken.
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke