vrijdag 16 juni 2017

Voorlezen...




Hoi allemaal, 

Eindelijk ben ik weer eens! 
Nee nee ik was niet van de aardbol verdwenen of ontvoerd
door marsmannetjes ;-) haha...

Vandaag is het een maand geleden dat ik nog iets heb laten horen, 
erg he? Dat je gewoon niet tot bloggen/knutselen toekomt...
Ik was even helemaal leeg en op, totaal geen inspiratie en geen fut
om iets te doen... Ook wat het hier een drukkere periode en het bijna einde
van het studeer tijdperk van mijn vriend ;-) haha...
En alsook bijna alweer het eerste schooljaar van onze kleine meid achter de rug! 
Wat vliegt de tijd toch ontzettend hard he?

Maar hier ben ik weer! 
En natuurlijk ook met een nieuwe creatie ;-)
Ik ben ook in september gestart met voorlezen in de plaatselijke bibliotheek.
En daar maakten we deze leuke foto's! 
Altijd erg gezellig het voorleesuurtje en onze kleine meid
vind het ook altijd erg leuk zoals je kan zien ...

Het papier is van Kaisercrafts en vond ik te leuk om in te knippen, 
dus heb ik het heel gelaten en verder versierd
met een vilten border, houten lettertjes, ...



Nog een hele fijne avond! 
En nu blijf ik weer een tijdje hoor, ben al volop aan het knutselen ;-)
 

4 opmerkingen:

  1. Dag Anneke, ja het was hier stil, kan gebeuren.
    Ik heb al een hele tijd een restjeskaart klaar liggen voor je nieuwe restjes challenge.
    Heb je mijn verjaardagskaart ontvangen?
    Wat leuk dat jij ook voorleest. Mooie lay out maakte je. Vandaag lees ik eens niet voor in de bib maar op het tuinfeest op school.
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er weer bent, maar er zijn nu eenmaal zoveel leuke dingen dat het bloggen soms wat achterop raakt. Dat is zo, en dat is ook niet erg. Ik moest net nog aan je denken, want ik wil binnenkort weer eens restjes opmaken... (goed voornemen voor de zomer).
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's zijn er bij het voorlezen gemaakt, die verdienen zeker een mooie LO. Soms zijn er wel eens periodes dat het er nu eenmaal niet van komt om te knutselen of te bloggen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk Anneke! Vrolijke kleuren en mooie foto's.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke