donderdag 14 september 2017

Hoor wie klopt daar?



Tussendoor ben ik ook met nieuwe projecten bezig! 
Op de nieuwe facebookgroup van Raffaela "Happy Scrappy a la Raff"
is er ook een maandelijkse scrapwedstrijd...

De lift layout sprak me gelijk aan en ook ging aan de slag ermee! 
Ik begon was te snuffelen op mijn bureau en ik kwam deze leuke foto tegen, 
hier was Fleur 1 jaar en de Sint was bij Oma langs gekomen...
Oma had ook een leuke pietenmuts gemaakt voor haar ;-)

Het papier vond ik ook nog op mijn bureau terug en is van Kaisercraft
de collectie "Photo Friendly" kan je terugvinden bij Scrapplezier...
Vond het wel passen met die vrolijke kleurtjes ook en met Sinterklaas mag dat zeker! 
 


Vorig jaar kocht ik bij Scrapdelight de kit "Pepernoot" en hier zaten ook leuke
spulletjes en stickertjes in die ik ook op mijn pagina gebruikte!  
Voor de rest nog een paar cirkels die ik uit stanste, dan wat kurk, touw...


 

Ik vind hem zelf wel leuk geworden! 
Want ik vond Sinterklaas altijd een moeilijk thema om te scrappen, 
maar het gaat me steeds beter af ;-) 


5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Anneke. Ja oude herinneringen kan je altijd op deze wijze leuk verwerken. En dan ook nog heel gaaf gedaan. Klasse.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi deze Sinterklaas layout Anneke...en die foto's krijgen zo nog meer waarde voor naderhand...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, Anneke! Mooie LO.
    Groetjes
    Janitne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze layout Anneke.
    Maar ik heb eens bij je teruggekeken en zag daar prachtige albums voorbij komen.....schitterend gedaan hoor!
    Wat een werk en uitzoekerij moet dat geweest zijn....maar je hebt zo wel eer van je werk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Scrapkit "pepernoot" kwam nu goed van pas en je LO is heel mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke