dinsdag 5 september 2017

#Restjesuitdaging 11


Hallo iedereen, 

Ik kwam dit "vergeten" kaartje nog tegen op mijn laptop! 
Ik maakte het kaartje voor de grootouders van mijn vriend, 
die al 60 jaar getrouw zijn...
Dan verdiende natuurlijk een leuke kaar, met een prachtige trouwfoto erop ;-) 

Het papier zijn restje papier van Pion die ik op basis van kraft papier kleefde! 
Ik vond dit echt prachtig papier om mee te werken, en heb er dan ook 
verschillende kaartjes mee gemaakt! Maar nu is het echt helemaal op ;-)



En daarom vond ik het ook weer tijd om mijn "Restjes uitdaging" weer nieuw leven 
in te blazen! Hopelijk vinden jullie dit een goed en leuk idee?
En doen jullie weer allemaal gezellig mee?



Dit houten hartje is ook uit mijn voorraad en is van Magnolia als ik me niet vergis! 
Het tekst stempeltje is van een Nederlandse stempelset van Stampin Up, 
en de vlinder knipte ik uit het papier van Pion...
Dan nog een prachtige roos en het plaatje was weer klaar ;-)

Nog een hele fijne dag! 
Omdat de vorige uitdaging maar 2 deelnames telde, 
heb ik besloten geen prijsje daarvoor weg te geven...

Maar je kan weer volop je restjeskaartjes linken! 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken ;-)
Vergeten jullie niet een foto van de restjes te maken
voor jullie beginnen?


3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Anneke. Dat is een hele tijd, 60 jaar.
    Wij hopen dat te halen 23 mei a.s.
    Of we iets bijzonders doen?? Onze oudste kleindochter is zoals je misschien weet, een jaar weg, en onze kleinzoon gaat 3 januari voor eenpaar maanden. En het groepje is toch al zo klein.
    Maar met de mensen van de camping doen we zeker iets leuks.
    Wij hebben het daar heel erg naar ons zin en het zijn vrienden geworden na die 10 jaar dat we daar staan.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anneke....het is een mijlpaal he....60 jaar getrouwd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke, mooie kaart! Bijzonder hoor, 60 jaar getrouwd!
    Ik heb toevallig gisteren zitten zoeken bij je, of er nog een restjes uitdaging liep, want ik had een echt restjes kaartje gemaakt :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke