woensdag 31 januari 2018

Snowfun



Vandaag ben ik weer lekker aan de slag gegaan in mijn December Daily! 
Zo leuk om de hele maand december in een album te steken, 
echt om achteraf terug te kijken ook...

Vandaag ging in met de sneeuwfoto's van die maand aan de slag.
Altijd leuk toch sneeuw? Toch zeker als je er met de auto niet door moet, 
alle dat moest ik toen wel maar het viel wel mee 
de eerste keer door de sneeuw rijden ;-)
  Recht na school gingen we dan ook sneeuwmannen maken!

 Het papier vond ik nog in mijn collectie en is van Simple Stories
en alle extra's die ik eraan toevoegde vond ik ook nog in mijn voorraad ;-)


 



dat ik in één keer een grote layout maakte voor in mijn 12x12 album!
Twee vliegen in 1 klap ;-)
En zo heb ik alweer een pagina klaar voor mijn 2017 album...

Ik gebruikte dan ook alles wat nog op mijn bureau lag van deze collectie
en de andere gevonden spulletjes! Handig toch, je bent toch al lekker bezig...



Hoe vinden jullie het geworden?
Nog een fijne avond! 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Anneke. Dat deed ik vroeger ook. Alle fotoos inplakken, versieren en er van alles dat ik onderweg tegenkwam en bewaarde er bij plakken.
    Nu zijn al die albums v erhuisd, naar boven. En staan mijn fotoos in delaptop. Niemand kijkt er naar om. Jammer, maar er is zoveel v eranderd.
    Fijn, dat jij je er wel mee vermaakt. grts sleny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf!! Wat een mooi aandenken voor later!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke