zaterdag 3 september 2016

Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen...


Hoi allemaal, 
 
Hier ben ik alweer! 
Vandaag zijn we weer met de hele familie naar de beurs geweest...
Altijd leuk en gezellig, en ik was weer te gast op het Bloggersplein.
Wat was het weer leuk om mijn volgers te ontmoeten, 
toch leuk om zo elkaar eens 'live' te zien ;-)

Ook weer vele oude bekenden gezien altijd gezellig
en leuk dat jullie "hallo" komen zeggen en een praatje maken! 
Ik heb deze keer ook een paar keer zelf over de beurs geweest, 
zodat ik zelf ook weer lekker nieuwe spulletjes heb kunnen scoren! haha...

Wat als éérste op mijn lijstje stond was groot cardstock van 30,5 op 30,5 cm, 
En ja ik heb 3 pakken in de uitverkoop kunnen kopen...
Handig voor een projectje of iets groters te maken en ik was bijna helemaal 
door mijn voorraad heen. En dat kan nu toch niet?! :-)

Voor de rest nog wat papier om mijn project life album mee te vullen 
en natuurlijk ook leuke kaartjes! Dan nog lintjes en nog kleine spulletjes...
Dit is mijn buit geworden! 
Valt nog mee niet?


Vergeten jullie niet dat jullie nog tot en met maandag avond hebben om 
mee te doen met de 'restjes uitdaging'... 
Ik zag dat er al een paar mensen meedoen! Super leuk!
En degene die nog niet meedoen, ga straks of morgen nog aan de slag ;-)
En doe gezellig mee! 
Als er 10 deelnemers zijn gaat er een klein prijsje verloot worden! 
Altijd leuk toch?


Nog een hele fijne avond en nog een prettig weekend!

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo een leuke dag heb gehad op de beurs Anneke...jij kan voorlopig vooruit met knutselen...leuke aankopen heb je gescoord....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke buit !
    Daar kan je weer gezellig mee aan de slag !
    Ik ga proberen mee te doen hoor, ben niet zo actief aan het bloggen geweest de laatste tijd dus ik had het nog niet gezien.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je buit valt reuze mee. Leuke dingen.
    Je dochtertje voor het eerst naar school. Ook even wennen voor jou...
    Mijn restjes kaart heb ik al gelinkt.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk naar de beurs gaan, bekenden tegenkomen, je slag slaan met leuke spulletjes
    ik ga nog proberen een restjeskaart te maken
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, wat ben jij beschaafd gebleven op de beurs ! ik ben even extra naar de auto gemoeten halverwege om de buit weg te leggen (ahum), dus ik heb me wel volledig laten gaan =)
    ben benieuwd wat je ermee gaat maken !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anneke,

    Ik hoorde van Martina dat jij op zaterdag op de beurs was. Zelf ben ik vrijdag gegaan... Zonde want we wonen niet zo ver van elkaar... (ben van Schoten, heb ook in St Job gewoond) en had je graag een keer ontmoet...
    Wie weet, ooit...
    Enne... ik durf mijn buit van de beurs niet op mijn fb zetten hoor!

    Groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anneke,

    Ik hoorde van Martina dat jij op zaterdag op de beurs was. Zelf ben ik vrijdag gegaan... Zonde want we wonen niet zo ver van elkaar... (ben van Schoten, heb ook in St Job gewoond) en had je graag een keer ontmoet...
    Wie weet, ooit...
    Enne... ik durf mijn buit van de beurs niet op mijn fb zetten hoor!

    Groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke